.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشم انداز سال 92 امیدوارانه همراه با پیشرفت

شمال نيوز: فرماندار ساری با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته به ویژه در مواجهه اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال 92 را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی بیان کرد.

جواد واحدی در گفتگوي امروز با خبرنگار شمال نيوز، اظهار داشت: سال نو را آغاز کردیم در حالی که سال پیش رو برای ملّت ما تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

وی افزود: ملت ما در خرداد در تب و تاب یک تصمیم راهبردی خواهد بود و رهبری معظم انقلاب با دوراندیشی امسال را با توجه به رویداد مهم سیاسی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

واحدی گفت: رهبری انقلاب، نقشه راه امسال را به خوبی ترسیم کرده و بر همه ما واجب است که با تبعیت از ایشان برنامه های اجرایی را با دو محور حماسه سیاسی و اقتصادی تنظیم کنیم. تکلیف بنده و همکاران اجرایی در سطح شهرستان روشن است.

وی بیان داشت: با توجه به روحیه جهادی مردم شهرستان ساری، امسال سالی با توفیقات بیشتر در تمامی میادین با تلاش، همدلی و پشتکار بیشتر خواهد بود.

فرماندار ساری افزود: همانطور که در ادوار گذشته شهروندان ساروی تعهد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده، در خرداد 92 پروژه مهم سیاسی توسط مردم ساری رونمایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساماندهی سرمایه های نخبگان و سرمایه گذاری های هدفمند مادی در شهرستان با هدف بهبود اقتصاد ساری و  نگاه به ساحل به عنوان یک فرصت بی نظیر از دیگر اولویت های فرمانداری ساری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی محسوب می شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.